Saniyes öncelikle merhaba en güzeli erken yaptırmak ben oğlumu yaptırmakta geç kaldım. 10,5 aylıktı sünnet olduğunda. 1 haftada iyileşti çok şükğr bezdeyken cidden kolay iyileşiyor. Erken yaptırmanın avantajı şu olurdu. İlk 4 gün sağa sola dönmesin yüz üstü yatmasın dedi doktorumuz. Oğlumda uyurken çok hareketlidir 1 hafta hiç uyumadık diyebilirim. İl gün 3 saatte bir ertesi gün sabah öğle akşam sonraki 8 gün boyunca sabah akşam pansuman yaptık. En zor kısmı buydu çünkü ağlama krizlerine sebep oldu bizimkinde. Dikileri ertesi gün eridi. Çok çabuk iyileşti ama pansuman yaparken zorlandım. Tek başıma olunca ve hareketli olunca zor oluyo. Emeklemeyi çok sever emeklemesi yasaktı oturması yasaktı 4 gün bıyunca. Bize doktorumuz sarı kantaron yağı verdi günde 3 defa üzerine damlattık onun çok faydası oldu. Tavsiyem bebek dönmeye başlamadan ve emeklemeye alışmadan yaptırmanız. İnanın çok rahat atlatırsınız. Çünkü sonradan zabdetmesi zor oluyor. 😇