TlayIpekkan Haziran 10 adet oldum bu ay olmadım. Ve korkudan test yapamyrm. Acaba hamile mym die çünkü. Oglum daha 1.5 yaşında.
Neroizm TlayIpekkan soruyu anlamadim ama adetiniz zaten ortalama 12 gun gecikmis. Korkunun faydasi yok bence yapin testi. Yani biz bilemeyiz ki, hamileyseniz de artik is isten gecmis, testi yapmayip bekleseniz ne degisecek?
Sedefcann08 TlayIpekkan ne guzel2iste hamile iseniz Allah keske nasip ediyormu onu dusunun ve testi yapın bunun aciliyet bir tarafi yok