SimayLina 39+3 günlük hamileyim. Bugün belim bacaklarım sızım sızım sızlıyor iştahım hiç yok karnıma ara sıra ağrı giriyor düzenli değil ama. Bunlar doğum belirtisi olabilir mi sizce ????