Merhaba kızlar sonunda bende 15 gün önce doğurdum. Doğumum baya zor geçti umarım kimse etkilenmez. 26 ağustos saat 2 gibi sancılarım başladı 10 dk da bir giriyordu kasıklarımdan belime sırtıma kadar vuruyordu sancım. İlk gebeliğim olduğu için ve daha önce yalancı sancım bile olmadığı için gerçekmi yalancımı bilemedim. Sabah oldu biz eşimle hastaneye gittik ve nst ye bağlandım ama sıfır sancı doktorum hatta daha doğuma var dedi ama alttan muayene etmedi. Eve geldik benim sancılar gittikçe artmaya başladı. O gün bütün gün evde sancı çektim ve en sonunda akşam saat 10 da annem ve eşimle doğum yapacağım hastaneye gittik ve tekrar nst ye bağlandım ama yine sancım çıkmıyor🙄 ama benim hissettiğim sancı artık 5 dk da bir ve nefesimi kesecek kadardı. Hemşire alttan muayene edelim dedi 3 cm açılman var dedi ben şok oldum hiç beklemiyordum. Doktorumla görüştüm bana eve gitmemi ve sabah 6 gibi hastaneye gelmemi söyledi. Tam hastaneden çıkacakken benim midem bulandı ve beni hemen tekrar alttan muayeneye götürdüler. Hemşire açılman 6 cm dedi ve ben bir anda korkmaya başladım bukadar hızlı beklemiyordum cünkü iki muayenenin arasında 10 dk bile yoktu. Hemşire hemen doktorumu aradı durumu bildirdi ve doktorum hemen geldi. Yatışımı yapıldı ve sancılarım artık dayanılmayacak hale geldi. Ben yatakta sancılarımı çekerken birde suni sancı taktılar ben artık ölüyorum sandım her sancıda nefesim kesildi ve ben bütün kadın doğum bölümünü inletmişim😞 2-3 saat suni sancıdan sonra ıkınma hissi geldi ve beni apar topar doğumhaneye aldılar. Doktor annemle eşime yarım saat sürmez 10 cm açıklığı var demiş ama ne yazıkki doktorumun dediği gibi olmadı 1-2 saat boyunca ıkındım ama hiçbirşekilde olmadı çünkü yavrumun kafası yamuk geliyormuş😞 doktorum eliyle bile düzeltmeye çalıştı ama olmadı. Ben artık bağırmaktan okadar susamışım boğazlarım okadar kurumuşki ordakilere bana su verin diye yalvardım ama sadece bir kaç kere dudaklarımı ıslatacak kadar su verdiler ve ben her ıkınmadan her sancıdan sonra su diye yalvardım. Artık okadar yorulmuştumki kendimi kaybetmek üzereydim doktorum eşimden sezaryen için izin istemiş daha sonra geldi bana söyledi bu böyle olmayacak senin ne gücün kaldı nede bebeğin normal doğuma müsait kafası düzelmiyor seni sezaryene alalım dedi bende artık kurtarın beni dayanamıyorum diye bağırdım ve beni hemen ameliyathaneye aldılar. Ameliyathaneye vardık. Ameliyat masasına yatırdılar ve maalesef gerisini hatırlamıyorum yavrumun ilk doğduğu anı bile göremedim. Genel anesteziyle olacağımı bilmiyordum uyandığımda kızımı sormuşum doğdumu diye ama onu bile hatırlamıyorum. Kızım saat 5:34 te doğmuş ben ameliyattan sonra uyanık olmama rağmen o gün öğlene kadar olanları hiçbir şekilde hatırlamıyorum. Bebeğime göğüsümü vermiş annem ben onu bile hatırlamıyorum kızlar. Aradan 15 gün geçti ama ben psikolojik olarak yeni yeni toparladım hep kendimi suçladım 10 cm açılmayla doğumhaneye gittim ve başaramadım dedim ama bu durum gerçekten çok zoruma gitti😞 Şuan çok şükür kızımda bende iyiyiz birbirimize alışmaya çalışıyoruz sezaryenden sonra toparlanmam 10 gün sürdü o yüzden kızımla daha yeni yeni tanışıyoruz biz aslında☺️ Sorularınız varsa seve seve cevaplarım🤍