Busu48
Busu48 20+4üm bende , dün tetanozun ilk dozunu yaptırdım, ikinci doz için 1ay sonraya randevu verdi sağlık ocağı. Detaylı ultrason için 30temmuzda randevum vardı ama bgun hastaneden aradılar perinatoloji uzmanıyla anlaşmalarını fesh etmişler, 2tıp merkezi önerdiler kararsız kaldım görüntüleme merkezi arayışı içerisindeyim