papatya56 Dualarınıza talibim hamilelerin duası kabul olur derler İki senelık evliyim 4 aylık 9 haftalık düşüşüm var gecen ayda kimyasal geçirdim 3 gun once hamile oldugumu ogrendım dua eder misiniz bu bebegımı sağlıkla kucağıma alayım kalp atıslarını duyayım
muge1661 papatya56 senin postları görüyordum canım, ben hamile değilim ama sana çok içten dua ediyorum canım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip eder inşallah ❤️
papatya56 muge1661 Amin İnşallah bu sefer saglıkla kucağıma alayım sende bebiş istiyorsan Rabbim en kısa zamanda sanada nasıp etsın insallah 🤲🏻🥰