Selam hanımlar. Burayı ilk hamileliğimde kızımı takip etmek için kullanıyordum aradan 3 buçuk yıl geçmiş ve şimdi tekrar burdayım 🙈🙈
Benim bir sorum olcak size. Biz eşimle 3 yıldır korunuyoruz. Eşim ikinciyi istemiyor. İlk kez geçen ay korunmasız bi ilişkimiz oldu. Adet günüme iki gün kala, adet günümde ve bir hafta gecikinci olmak üzere üç test yaptım üçüde negatif. Ama hala adet olmadım. Emin olmadan eşime tekrar test aldırmakta istemiyorum o yüzden soluğu forumda aldım.
Hamileliğini çok geç öğrenen varmı acaba aranızda. Benim gibi üç test yapıp sonra pozitifi gören varmı? Adeti 10 15 gün gecikip hamile olduğunu öğrenenleri duymuştum ama doğrumudur cidden. Nasıl o kadar zaman negatif çıkabiliyor yaşayanlardan dinlemek isterim 🙏🏻