47Nurelik Merhaba kızlar hastane çantasına neler konulmalı biraz tecrübesizim bebeğe neler alınmalı yardımcı olur musunuz 😌 Sezeryan kaçıncı haftada oluyor 😊
BusraUras 47Nurelik bebiş için; 2tane 10lu hastane çıkışı Yedek Battaniye Müslin Örtü Biberon emzik küçük termos mama Yedek tulum zıbın eldiven şapka çorap (hepsinden 4er adet) 3tane iç zıbın ve göbek bağı 15tane bez 5tane alt değiştirme örtüsü 2 paket ıslak mendil 1paket bebek temizleme pamuğu Kulak temizleme çubuğu Saf su Yelek 5adet ağız mendili Pişik kremi Bebişini hastanede yıkamam istersen (ki ben yıkamadım göbeği düşene kadar. Sadece kafasını yıkayıp vücudunu bebek temizleme pamuğu ile sildim. Şampuan losyon ve havlu da götürün) Bu benim hastane çantamdı ufak tefek eksiğim varsa unutmuşumdur 2ayı geçti doğum yapalı. İsteğe bağlı sezeryan 38den sonra oluyor.