evetbenavukatiyim keşke daha az stresli bi dönem yaşasaydım, en başlarda orman yangınları beni çok üzdü. Sonrasında iş stresi, ailevi meseleler gelişti. Yavrumu unuttum bile bu son hafta, bazen kendime kızıyorum. İyi ki dediğim çok şey var, 3 düşük sonrası nasip oldu oğluşum 15 haftaya girdik sayılır 💙