Halilarife Arkadaşlar bugün tam 33 haftalık gebeyim dün muayenemiz de doktorum bebek kanala girmiş bayağı da aşağıda bol istirahat et dedi acaba erken doğum fln olabilir mi doktora da sormayı unuttum aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?
Ilkayy Halilarife doktorunu ara sor canım sonuçta o muhane ediyor seni biz bilemeyiz. Yat dinlen dediyse dinle
Leyli39 Halilarife benim de 33 haftada aynı şeyi söyledi 3 haftadır yatıyorum tuvalet harici kalkmadım . Şuan 36 ya geldik çok şükür . Bir hafta daha kalsa süper olacak .
Leyli39 Halilarife bol bol dinlenin ve bol bol su için… ben çok sıkıldım yatmaktan ama erken doğumdan iyidir😔 o yüzden bir hafta daha yatacağım..