Hanimlar merhaba hamileligimi ogrendigimden beri bacak agrim kalca kemiklerim belim çok agriyo kemiklerim kirilacakmis gibi oluyo sırt üstü uzanamiyorum oturdugum zaman kalkamiyorum sol bacak kalca kismim daha cok agriyo yürüyünce topal gibi yuruyorum biraz yürüyünce düzeliyor cok zor gercekten yasayan varmi acaba neden oluyo daha doktora gidemedim sizde yasadinizmi acaba tehlikeli bi durum yoktur umarim 😑