minikkusummm Hamileliğimin başlarında birkaç kere şiddetli şekilde yaşadım. Hiç ilaç almak istemedim, doktorum sadece parol içebilirsin dedi -ki parolun iyi gelmeyeceğinden adım kadar emindim. Çevremde birinden duymuştum; vicks sürdüm alnıma, şakaklarıma hafif masaj yaparak hatta şiddetlendiğinde boynumada sürdüm ve iyi geldi. Doktora sormadım bir zararı olduğunu düşünmüyorum, ilaç içmekten iyidir bence.