Furkan35 Arkadaşlar İzmir Medicalpark ta sezaryenle doğum yapacaksak eğer baba Doğuma giremiyormuş Türkiye’de tüm Medicalparklarda bu şekilde mi acaba? Hepsinde mi yasak sezaryene babanın da girmesi?
belgintirpan Furkan35 canım bende izmir medical parka gidiyorum hepsinde yasaktır bence sormadım ama birdahaki gidişimde konusucam bu konuları
Hcrksk İzmir medicalparka gidiyorum bende.normale girebiliyor eşler ama bak sezeryanı hiç sormadım.pazartesi kontrolüm var sorayım hemencik.doktorun kim canım
NidaEzgi Ben Antalya yaşam da olucam orda da yasaklamışlar memorial de yasaklamış çünkü eşler steril alanları bilmiyormuş ve bazı durumlarda soğuk kanlılığını koruyamıyormuş bu sebeple operasyon uzuyormuş o yüzden yasakmış artık😔 bize denk geldi ya şaka gibi cidden ben de çok üzgünüm😔
Yogurtlupilav NidaEzgi ya çok üzüldüm, gerçi genel anestezi olacaksa girmesine gerek yok ama epidural sezeryanda eşimin yanında olmasından kuvvet almayı bekliyordum 😔
Kelebek29 NidaEzgi ciddimisin :((( tüh yaaa ben zaten panik atak ansiyetike hastasıyım yanımda olursa bir nebze diyordum.. offfff. Antalya memorial fiyat bilgisi aldınızmı
Ebrucukm NidaEzgi bende Antalyadayım doktorum eşin de gelebilir annen de girebilir istediğin kim varsa girebilir dedi doktora göre değişiyor olmasın
Safiye Furkan35 benim ablam hastanede teknisyen geçenlerde sormuştum ona bebek değil ama anne açısından sağlıklı değil bildiğimiz operasyon geçiriyor alt karın bölgesinde bana göre de sağlıklı değil be eşin onu görmesi onun için de iyi değil
NeslihanAyanolu Furkan35 bir ay önce gülin hanımda Doğum yaptım 10 tane çocuğum olsa hepsini onunla yaparım gerçekten çok iyi bir doktor herkese tavsiye ediyorum 🎈
NidaEzgi Yogurtlupilav aynı şekilde kısmetse ağustos 13 spiral sezaryen olucam hep benle girecek diye düşünüyordum ben de baya üzgünüm😔
TospikAnne Furkan35 bende elazığdaki medikal parka gidiyorum. Sezeryana yasak normal doğuma serbest 😡 tam tersi olur benim bildiğim. Fotoğrafçıyı sokuyorlar ama baba giremez diyorlar.
ozgeya Furkan35 ben de izmir medicalpark’a gidiyorum.ben sormuştum yasak dediler,normal doğumda bile girmesi doktorun insiyatifine bağlıymış.