seyy06 Merhaba 20 haftalık hamileyim, bugün atletimde göğüs ucunda bir damla beyaz iz gördüm. Göğsümü sıkınca su renginden sıvı geldi normal mi acaba
Aslhn12 seyy06 normal süt bezleri çalışıyor oynamamaya çalış göğüsle oynamak erken Doğumu tetikliyor demişti doktorum. korkma tedirgin olma :) normal.
Crcs seyy06 Benim de geldi 22. Ve 23. Haftada 5-6 damla şeklinde. Henüz doktora soramadım yarın gideceğim. Sıkmamak gerekiyor diye okudum. Normal diyorlar ama yine de sormak lazım tabii.
seyy06 Aslhn12 çok teşekkür ederim, bugün dikkatimi çekince aklım ona takıldı, elim de gidiyor ister istemez 😊