luna55 35+3deyiz bugün inanılmaz belim ağrıyo hemen kalçanın üstü parol içtim geçmedi yatıyorum banamısın demiyo.kasılma veya sertlik yok karnımda bu tehlikeli bişeymi
Mucizebebekk luna55 bende bi haftadır var o ağrı normal galiba dogum yaklastıgı için ara ara kasık agrısıda oluyo bende
luna55 Mucizebebekk evet benimde öyle ama geçiyodu bu sefer yatınca da geçmiyo anlamadım sanki dayak yemişim gibi belim arada sırtım komple ağrıyo