Merhaba arkadaşlar. Çok sıkıntılı bir süreçteyim. Gebeliğimin 11. Haftasında bebeğimde ense kalınlığı farkedildi ve 4,3 civarı ölçüldü. CVS yaptırdık. Ön sonucumda kromozom bozukluğu çıkmadı, micro aray testini onayladık. Sonuçları bekliyoruz. Sonucu merak ediyorum. Benzer durumu yaşayan, bebeği sağlıklı olan var mı? Dualarınıza ihtiyacım var 🤲🏻