Hahahh12 4 saattir falan bel agrım var normalde de oluyor ama dinlenince geçiyordu . Şimdi gecmıyor cok şiddetli degil ama aralıksız agrıyor . 37+5 haftalıgım aynı durumu yasadınızmı ? 😊
Altay_yuksel Hahahh12 37+4 teyim, bel ve sağ kalça ağrım var 3 gündür yürüyemiyorum resmen penguen gibiyim😅
Hahahh12 BusraUras kasık agrım yok kuzum . Belden de hic geçmedi sızlıyor ama rahatsız edici derece degil 🤷🏼♀️
BusraUras Hahahh12 o zaman normal canım bu dönemde bu ağrılar benimde çok oluyordu yatakta dönerken bile zorlanıyordum.
Hahahh12 Altay_yuksel aynı ben. 😂 kalça agrım dün vardı kalkınca yürütmüyodu. Vucüt kendini hazırlıyor Doğuma ilk gebelik mi