Iby Zeyyyn 😂😂 bende akşamları çok zorlanıyorummm, nefes alamıyorum reflüden öksürüyorum ve uyuyamıyorum. Ama daha erkende 3 hafta daha dayansın ☺️🙏🏽
Nehir3351 Sancı ve kasilmalarim başladı ara ara gelip gidiyor 36+1 olduk sezeryan olacaz çarşamba günü gün verecek nasipse