Hanımlar merhaba 36+3 olduk bugün bi saat önce falan sızıntı şeklinde akıntı hissettim Akıntıdır diye ciddiye almadım ama oturup kalkarken şeffaf su gibi birşey geliyor iç çamaşırımı ıslatmış su gelmesi bardaktan boşalır gibi mi gelir yoksa sızıntı şeklinde mi olur başına gelen var mı hastaneye gitmeli miyim