Kızlar utanarak soruyorum umarım mideniz bulanmaz ben yaklaşık 1 haftadır kabızlık sorunu yaşıyorum yapamıyorum yaptığımda çok az yapabiliyorum o da zorla şu 3 4 gündür de simsiyah yapıyorum ve ne yesem düzelmiyor kan ilacı ve vitamin damlası kullanıyorum bunlardan mı oluyor bilmiyorum normalde olmuyordu ilaçları kullanmaya başladıktan yaklaşık 1 hafta sonra olmaya başladı aynı durumu yaşayan var mı endişelenmeli miyim doktora gitmeli miyim utanıyorum bunu doktoruma söylemeye erkek olduğu için bu yüzden ilk size danışmak istedim