Ftmsgr Kızlar Merhaba 27. Haftamdayım kız bebişimi bekliyorum sağ kaburgam batıyor nefes alırken zorlanıyorum sağ bacağım desen kraptan uzatamıyorum bile ben napıcam artık dayanamıyorum 😭😭😭sizdemi böylesiniz ?
cinardefnemoms Ftmsgr benimde bugün sağ bacağım ağrıyo gibi bı değişik kramp giriyo yürürken birden duscek gibi oluyorum böbrek taraflarıma ağrı giriyo benimde. 24+3 kız 🌺
Hly06 Ftmsgr bende 26.haftamda doktora gittim bacaklarimin ustune basamiyordum bastikca kalcama kemik batiyprdu sanki. Geceleri asla uyuyamıyordum dönüp durmaktan. Doktor magnezyum ve kalsiyum ilaci verdi simdi cok sukur daha rahatım iki hafta oldu
Ftmsgr Angela Magnezyum kullanmıyorum doktoruma dediğimde normal rahmin büyüyor diyor ama günde bir tane maden suyu içmeye çalışıyorum 😔
Ftmsgr cinardefnemoms Anne olmak bir evlat sahibi olmak ne kadar zormuş 😔 şimdi annemi daha iyi anlıyorum
cinardefnemoms Ftmsgr Zor valla Allah yardımcımz olsun şükür dolu guzel bı süreç her zorluğun bı güzelliği var ben şimdi ikinciyi tadıyorum çok şükür herşeye değiyor ♥️