Melekcbn Öncelikle inşAllah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına.. Herkes normal doğum yapmak ister fakat şartlar bazen buna uygun olmayabiliyor, bende çok istedim fakat acil sezaryene alındım. Yani normal doğum diye şartlama kendini, iki doğum şeklinede hazır ol. Hayırlısını dile, sağlıklı doğumun olur umarım.