bende 8 haftalık gebeyim,5 haftalıkken günde 10 defayı geçen kaşık ağrılarımın sıklığı ve şiddeti artıp kahverengi lekelenmelerim olduğunu görünce Protestan fitil başlandı doktorum ultrasonda kese altında kanama olduğunu söyledi ama kalp sesi çok canlı dedi 10 gündür kullanıyorum fitili lekelenme bitti ama kasık ağrıları gün içinde 2-3 e düştü, bu kramplar rahmin çok fazla kasılarak bebeğin düşmesine sebebiyet veriyormuş gerçekten insan çok korkuyor..