Hastane çantası hazırlayanlara bakıyorum. Mutlaka hepsinde hem gecelik hem pijama takımı oluyor. Ben suwenden 2 adet sabahlıklı gecelik takımı aldım. Ancak pijama takımı almadım. 32+2 deyim hastane çantası eksiklerini tamamlıyorum. Pijama olması şart mıdır 🙈 inanın sadece tecrübesizlikten soruyorum ☺️