Aysenur_ Maalesef cok yeni bi hastane olduğu için doktorlar sürekli olmuyordur rotasyon yapıyorlardır tahminimce giriş kaydı yaparken vs sürekli olan bi doktor yok mu diye bi sorun bence yoksa üzgünüm ki rastgele o gün nöbetçe olan bi doktor yaptırır doğumunuzu..