Beyza00_ Kızlar Alife Hastanesi’ne 2li tarama yaptıran var mı kaç TL’ye mâl oluyo birde normal muayene ne kadar ben en son Şubat ayında gitmiştim kan aldı ultrason vardı 200 vermiştim arttı mı acaba fiyatları