Rose19 işte benim de içtiğim gecenin sabahı yani bu sabah kasık agrisi oldu ama ben gitmedi doktora. Cuma randevum var o zaman bi tekrar konusucam doktorla. WhatsApp tan sürekli yazmak istemiyorum. Ama bol su içmek, tuvaletini tutmamak lazım diyolar. Bi de yoğurt yemek iyi geliyor diye duydum, denicem. Insallah erken doğum falan olmaz bu yüzden. Cok korkuyorum😑