Elif8888 mommy2 39+2 arada regl ağrılarım oluyor düzensiz ama başka bişey yok artık doğurmak istiyorum
Emelg mommy2 benmde 40 benmde hiç birşey yok yarın yine gitcem doktora. Hagtaya pazartesiye kadar beklicek sıkıntı olmazsa
mommy2 Elif8888 benim de regl gibi agri oluyor cildiricam en sonunda doğmuyor da sezeryanla alacaklar muhtemelen
Leyla_21 Bende 40+2 oldum hiçbir belirti yok ya ağlıcam artık çarşamba günü doktora gidicem bı daha 😭😭
Leyla_21 mommy2 mommy2 benim de ağrılarım oluyor ama sancı değil o yüzden gitsem de bişey yapmıyor çarşamba günü bakalım ne dicek