Remziye_2121 bende 34+2 de doğum yaptım fakat emme refleksi kuvvetli olmadığı için kuveze aldılar 12 gün falan yattı normalde doktor kontrolünde kilo alması iyi dedi fakat bugün çok huysuzdu ve göğüslerim inikti bende doymadigini düşündüm şuan uyuyor emzireli 1 saat falan oldu