sosyalfobikk Merhaba ben 20+5 haftalık hamileyim ara ara kasıklarıma bıçak saplanması şeklinde ağrı giriyor bazen birine yada iki kasığımda neredeyse her gün oluyor 2-3 haftadır başına geeln varmı acaba üçüncü hamileliğim ilk kez böyle bir durum yaşıyorum.
Nutellaaaa sosyalfobikk bende 21 haftalık oluyorum bugün canım benimde oluyor gayet normal bebek büyüyor yer acıyor kendine
Byz_C sosyalfobikk aynılarını ben de yaşıyorum 20+1 im bazen hiç geçmiyor ertesi gün hiç olmuyor sanırım bebek büyüdüğü için oluyor sanırım
BBYaman sosyalfobikk ben 20+2 yıö bendede oluyor bazen cok can yakıyor bazen hafif oluyor ama doktorum bebek buyudugu için karnın buyudugu için o agrılar dedi normal yani