Lesia eğer 3 tane oğlum bile olsa içime çok sinen ve asla değiştirmeyeceğim isimler vardı aklımda ama kız çıktı bizim yaramaz öğrenir öğrenmez ee şimdi ne dicez ona dedik eşimle:) aslında isimin ne olduğu çok önemli değil bir kıvılcım var onu bekliyorum çok bilindik sıradan bir isime ısınıp işte bu ya bu olsun dicez ama hangisi :))