Yarın detaylı ultrason randevum var ikinci hamileliğim olmasına rağmen çok heyecanlıyım herşeyi bilince daha zor oluyormuş ilkinde lay lay lom çocuğu renkli görcez ne güzel diye girmiştik bilmeyince ama şimdi acaba ne diyecek gelişimi iyi mi organları nasıl ay stres oldum vallahi