2baby1moms anneyimmm_ emin ol sen hastane kapısından girer girmez hareketlenicek bnde de ablamda da aynı şey oldu hareket etmiyor diye gittim acile kapıdan adım atar atmaz coştu minik kızım o an çok utandım🤦😂
1Ezgiii Annesininbitanesi1 ay aynı bizim gibi bende aynı dertten muzdaripim endişe ediyorum ama allahtan sesleniyorum 1 tane atıyor minik ama devamı yok önceden daha güçlüydü
Annesininbitanesi1 1Ezgiii evet benimde aynı önce tetenoz oldum ondan diye düşündüm ama yok ya sürekli dürtüyorum azıcık hareketlensin diye bu 26 haftada çoğu kişinin böyleymiş canım postlarda öyle yazıyor hep