Aysegl Arkafaşlar bu çizgi doğumdam ne kadar süre sonra geçiyor? Göbeğim ve çizgim kapkara 🙈 hemen geçsin istiyorum ☺️
Tuba704 Aysegl benimde aynısı 😊 Çok koyu kalın kolay çatlamaz diyorlar ama bakalım merak ediyorum doğumdan 4 ay içinde geçer diye okumuştum ama bakalım😉
Elfcmn Aysegl Aysegl bende 20 haftalığım ama henüz hiç koyulaşma olmadı kız bebek bekliyorum genelde erkek çocukta oluyor diyorlar acaba doğru mu ?? 🤔🤔
Aysegl Tuba704 karnımda hiç çatlağım olmadı çok şükür fakat çizgi be göbek deliğim baya karardı malesef 🙈😣
YeldaKarakolcuKk 24 inçi haftamdan itibaren başladı gibi ve şuan 27 inçi haftadayım daha kahverengi bir çizgi oluştu
tgcaty Aysegl bnm ilk gebeligim de cıktı 2 sene önce dogumdan snra tamamen geçmedi rengi solmustu tekrar hamileyim göbek delgme kdr karardı sanrm bnde hiç geçmicek.