Derya M-Zehra-34 ödem🤷♀️ Tabi siz aile hekimine görünün evde tansiyon aletiniz varsa sık sık ölçün tansiyonunuz yükseliyor mu diye , ama yine de sabah aile hekimine gitmenizde fayda var
HilalYlmz M-Zehra-34 benimde 36da hafiften şişmeye başladı 😒 oysa 3lt su içiyorum eşemekten bıktım resmen 😂😂😂😂
oykumoms M-Zehra-34 valla benimde önüm arkam sağım solum heryerimmm ödem ödem ödem ben birde tuzu çok severim baya şistım dogumdan sonra detokslara baslicam insallah😂
merakliblog Ödemden tabiki😂 son haftalarda ödem oluyor, eğer kalp ve ya tansiyon hastalığınız varsa daha belirgin olur. Eğer yoksa o zaman da ya hareketsiz kalmışsınız ya az su içmişsiniz ya da tuzlu yemişsinizdir. Bunlara dikkat edin azalır
Fadikb M-Zehra-34 Derdeniss tansiyonun bebeğe bir zararı olur mu acaba Olmaz mı tansiyon yüksekliği gebelikte hiç istenmeyen bir durum bir sürü sakıncası var tansiyonunuzu sürekli kontrol edin lütfen