Merkun Durunbigeldim bende 2 haftaya yakın sürdü gazda aynı şekilde bir haftadan fazla çıkartamamıştım☹️
zehranurr Durunbigeldim ben 2 gün hastanede yattım hastanede gazımıda çıkarmıştım büyük tuvaletede hemen çıkmıştım. Sonrasında eve geldiğimde afedersin ishal oldum hatta.
bykarakan Durunbigeldim bugun 20 gün oldu hala düzenli çıkamıyorum sancı oluyor normalde günlük çıkardım
Firdevss167 Durunbigeldim ben lavman istemiştim lavman yaptım ertesi gün gazım çıktı büyük tuvaletimide yapıp taburcu oldum canım 5 agustosta yaptım doğumu
Ayselik7c İkinci gün gaz cikaramadigim ve büyük tuvalete çıkamadigim için lavman yaptılar o şekilde yaptım . Yedi Eylül de oldu doğumum