Fabulousmom canım sana şöyle diyeyim annem pazardan 10 liraya DeFacto uzun kollu 1 yaş badi aldı. Ertesi gün mağazaya gitti. Aynı badi altında taytı ile beraber 90 liraya satılıyor şaka gibi. Söyle bir pazar gitme imkanın varsa oralarda markalı şeyler satan tezgahlar da oluyor.