Oze1982 Subat ayında kalp durmasi sonucu kurtaj oldum şuan adetim 2 gün geçti test yapmaya korkuyorum yarını beklicem hafif şeffaf akıntı var sizce Buda hamilelik belirtisi mi yada mevsimsel gecikmemi yasadim lütfen bana dua edin ne olur
handenur__ Oze1982 yokmu yakınlarda ezcane 🙊merak ettim bende inşallah seninde bir evladın olur kuzum
Oze1982 handenur__ sorun eczane deil bulurum ben 2 defa tup bebek kaybettim bi tane kendiliğinden oldu kalbi durdu korkum ondan yarını ondan bekliyorum 🤗