Seldauras Seyda7 Osmangazi aritmi Adnan Şahin canım şuan benim doktorum vee çoook memnunum tavsiye ederim😇
Sudeeee Seyda7 yani gözün yükseklerde ise begenmezsin bi jimer pembe mavi gibi değil . Doruktan daha iyi olduğu kesin. Hayat hastanesi , Osmangazi aynı gibi . Yani cok Cok güzel hastane içi diyemem normal doğum da ucuz
Sudeeee Seyda7 muayeneler 140 tı daha yeni zam geldi 165 olmuş nst 15 ti 20 olmus . Doğum ücreti de normal doğum 3500 di sezeryan 4000 kendi isteğine bağlı sezeryan 4500 di sanırım 500 tl zam gelmiş yani normal 4000 bin vs vs hatta fotoğrafçısı da varmış ben dün aradım konuştum ben doğumumda istiyorum hastaneye gidince konuşacağım onun hakkında da bilgi veririm fiyatları ne aralıklarda diye
Meryemtrksoy Seyda7 ben Cenk Aşkalli ye gidiyorum canım çok memnunum ama bu ara Dr.volkanaksakallı var onu çok beğeniyorum bide emreyuysal çok iyi diyolar başta Cenk i merak ettiğim için ona başladım bidaha da bırakamadım
babymom16 Canım plaza 224 tebMehmet Aral atalay jimer de yaptım 15 gün önce doğumu çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim
Canany Beyzaaaajdjfkf senem hnm çalıştığı birden fazla hastahane var ben sadece medıcanayı sordum 8000 dediler orda yapmayı düşünmüyorum açıkçası özel hastahane fikrinden vazgeçtim şehir hastahanesinin de odaları tek kişilik miş ben hasanağa da oturduğum için şehir hastahanesi bana çok yakın sancımın büyük bölümünü evde geçirip öyle giderim zaten yani iki hemşire yüzüme gülecek diye de o kadar paraya kıyacak değilim ağrıyı acıyı neticede özel de olsa ben çekiyorum parayı onlar alıyor 8000 zaten devletin bana verdiği rapor parası onu da kızıma harcarım başka hastaneye de bakmadım sormadım sezaryen de aynı fiyat mış ben normal doğum yapacağım yine aynı
Beyzaaaajdjfkf Canany evet canim cok pahali gercekten, medicabillede anlasmasi var diye biliyorum orasi 4000 filandi herhalde, ama hastane ücreti ayri doktor ücreti ayrimi onu bilmiyorum
Tazebirannee Seyda7 ben Ahmet yılmaza gidiyorum gerçekten çok iyi doktor yeri fsm de doğum içinde medicana ve medical parkla anlaşması var 😌
Balliko Seyda7 canım durumun müsaitse Orhan Orhan öncesinde mükemmel bi psikolog sonrasında muhteşem bi kadın doğum uzmanı normla doğum yaptım ozel diye illa sezeryan yapmadı doktorum 💜💙