Secily ben 11. Haftada bıraktım yüz üstü uyumayı bebeğimi eziyormuşum gibi hissettim hep 😀🤷🏻♀️ Şuan 22 olduk maşallah yan yatarım bacaklarımın arasına mutlaka bi yastık koyarım çok rahat oluyor yan yatmaktan bazen sıkılıp bi beş dklık sırt üstü uzanırım özlüyorum çünkü ama uyumam sırt üstü 😂☺️ Tabi kaç hafta sonra artık sırt üstü hiç uzanamam heralde