Pambix Zeynepssss Son ayda bebek doğum pozisyonunda olduğu için karnımiz az düşer midemizden aşağıda olur hatta nefesimiz de rahatlar.
Benimbebegim Zeynepssss benimde 33 haftanın sonunda 34e girmek üzereyken düştü yavaş yavaş iniyor daha da iner dediler yaklaşıyoruz artık ondan sanırım
FatmaNur_ Zeynepssss karnının düştüğünü nasıl anladın bana da bugün eşim dedi karnin aşağı inmiş biraz diye ama ben aynadan baktım hiç öyle gelmedi. Bende 34 haftanın sonlarindayim
Pambix Zeynepssss Olabilir. Bende 33 haftaligim benim bebeğim henüz doğum pozisyonunda değildi yan duruyordu. Bazen yukarıda olup nefesimii sıkıştırıyor bazense aşağıda oluyor çok rahat nefes aldırıyor 😄
FatmaNur_ Zeynepssss şimdi baktım evet 4 parmak aşağıda. Nefes sorunum da, mide yanmam da yok bu aralar demek ondan rahatım.
Pambix Iby Benimde henüz tam düşmedi nefesimden anlıyorum zaten Dr bebek yan duruyor demişti 😊 bakalım sağlık olsunda
Esra_23 Zeynepssss bebek doğum pozisyonu almıştır normal yani benim bir aydır öyle hala Beklemedeyiz 38 haftalık olcaz yarın
Seda0651 Zeynepssss benimde 33 te falan inmişti şuan 36 hala duruyor yani erken doğum riskim falan da yok doktorum öyle söyledi
Iby Pambix sizde mi nefes almakta zorlaniyorsunuz? Ben aksamlari mahvoluyorum artik yemek sonrasi, aksam corba icicem sadece bundan sonra