Merhaba 28 haftalık hamileyim bir süredir akıntım geliyor beyazımsı ve su gibi yarın doktor randevum var ama yinede böyle bişey yaşayanlar oldu mu sormak istedim akıntı mı su sızıntısı mı anlamıyorum kilodum ıslak sürekli korkuyorum ara sıra ağrılarım oluyor ama nadir böyle durumla karşılaşanlar var mı sizce normal midir