Bebito-ve-annesi ElifAtak moral korona da cok önemli olumlu düşün ki güzel şeyler olsun canım rabbim korusun 🙏
Gulsah616161 ElifAtak bende 1.ayımda öğrendim hamile olduğumu sonra kovid oldum. İlk 3 ay bebek kandan beslenme yaptığı için tedirgin olma. ateşim vardı hep bol su iç ve meyve tüket. Cok kötü olursan acilde parol serum takın
Busrakaratas07 ElifAtak merak etme bende covit geçirdim 20 haftadayken suan 23 haftalik bol meyve ye sürekli ılık duş al bol bol dinlen geçmiş olsun
Hanifenr14 ElifAtak bende 8 haftalikken oldum hafif atlattım şükür şimdi 39 haftalığım sen içini ferah tut