Asyachngr Merhaba kızlar 14 haftalık hamileyim canım acayip nesquik mısır gevreği istiyor aldım ama daha yemedim bir sıkıntı olur mu ya bilemedim 🤔
Hello54 Asyachngr çok canın çektiyse ye tabii. Kapalı poşet gıdalardan uzak durmamız gerek aslında ama bisküvi, çikolata yemektense gevrek daha masum👍🏻