Kızlar oğlum 42 günlük. Ve ıkındığında ya da ağladığında göbek deliği dışarı doğru çıkıyor. Nedenini bilen ya da aynı şeyi yaşayan var mı? Gerçekten kötü birşey olmasından çok korkuyorum 🥺. Yakın bir tarihte sünnet ettirecektim ama bu durumda olduğu için erteledim. Bu arada yarın doktora götürecem. Sadece sizlere de bi sorayım dedim.😟