Kızlar 37. Haftadayım 2 haftadır sabahları özellikle el parmaklarım çok ağrıyor hareket ettirirken de böyle sanki hamlama derler ya öyle bir ağrı oluyor ödem sanırım yok yüzüklerim bir tık sık olsada oluyor hala çok sıkmıyor sizce bu kan oturması gibi olan ağrılar nedendir