Hsynftm ben bastan beri epidural istedım oyle planladık doktorumla agrısız normal dogum oluyor bir nevi anestezi belden yapılan ıgneyle sancıların nerdeyse hıssetmıyorsun cok güzel bir şey kesınlıkle tavsiye ediyorum hele sunı sancı ıle dogum yapacak olanlar kesinlikle epıdural almalı yoksa dayanmak mümkün değil