Zumranurelsev rahim filminden sonra ilk ay gebe kalip saglikli sekilde doguran varmi dis gebelikten korkuyorum genelde oluyormus galiba dogrumu?
Bluepink Zumranurelsev biraz zaman geçsin yine kontrole git kötü düşünme benimde öyleydi 3 aylık hamile çıktım her doktor farklı şeyler söylüyor.
Yagmur00 Zumranurelsev ewet rahım filmi cektırdim bir ay sonra kaldım canım diger testleri falan yapıldımı yanı butun testleri yaptır oyle gebe kalderım
asyaebrar Zumranurelsev Rahim filminden sonra gebe kaldım sağlıklı bir şekilde ilerliyorum 15+4 deyim şuan .
Nazzz1310 Zumranurelsev canım ben rahim filmi çekindim o ay hamile kaldım şuan 30 haftalık hamileyim canm bebekde bı sıkıntı yok çok şükür 🥰
Nisanurmm Zumranurelsev bende ilk gebeliğimde rahim filmi sonrası hamile kalmıştım hiçbir sorun olmadı suan 3 yaşında
PoyrazAlim Zumranurelsev rahim filminden sonra ilk ayında hamile kaldım suan 35.haftadayım hic sıkıntı olmadı
cyln_hnm Zumranurelsev rahim filmi çektirdiğim ay hamile kaldım bebeğim sağlıksızdı 18. Haftada kaybettim rahimde ilaç kaldığından bebek sağlıksız oldu o kadar beklediyseniz bir ay daha bekleyin ilk adetinizi olun sonra hamile kalın