MinikMucizeninAnnesi İstanbul - Arnavutköy’de olan var mı hanımlar? Varsa hangi doktora gidiyorsunuz?
MinikMucizeninAnnesi Ftmsgr Şafak tıp merkezi - İrfan beye gidiyorum çok memnunum ama normal doğum yaptırmıyor oluşu kafamı karıştırıyor 🥺
Ftmsgr MinikMucizeninAnnesi İrfan beyde iyi diyorlar ama Sultançiftliği şafak tıpta yapıyormuş doğumları önder bey de bir doktor bir onada gidin isterseniz ☺️
MinikMucizeninAnnesi Ftmsgr 90 TL muayene ücreti,eşim askeri personel Oyak anlaşması olduğu için biz 70 TL ödüyoruz ☺️