Elif0712 Kizlar iki cocugum var odada malesef bebege besik koyacak yer yok kizlarin bazalari sifonyeri gardolabi var anne yani alayim diyorum ne onerirsiniz oturma odamdada sallanan besik var ama onu gotur getir zor oluyor
Bir_tospik_beklerken Elif0712 ben çilekten 60×120 karyola tercih ettim asansörlü odasını ayırıcam ama ayırmasam yıllarca kullanbilir büyüklükte
Heather Elif0712 hepsi buradadan altı iki çekmeceli kenarları sökülen 60*120 beşik aldım ben ayak taktık bizim yatağımızla aynı yükseklikte olsun diye bide. Çok pahalı bişey değildi.
Deletedmom_33 Elif0712 Elele madre düşünüyorum bende. 3-4 yaşına kadar idare eder sonra da Montessori yatak alırım sanırım
Bir_tospik_beklerken Elif0712 tavsiye ederim bir de mobilayalarınızı alabiliyorsanız bakıp beğendikten hemen sonra alın o kadar sık zam geliyor ki geçen ay aldım şuan 600 TL fazla fiyatı var
Elif0712 Heather evet bnde gordum o tarzmi olsa yoksa ebebekte anne yani var kumas kapli olan oylemi olsa bilemedim derinlikte cok onemli
Elif0712 Bir_tospik_beklerken evet ebebekte indirim de vardi anne yani 699 a erken dedim gidip goreyim dedim ahsapmi alsam dedim bin kusurd cikmis fiyati
Heather Elif0712 o kumaşlar 1- dengesinden emin olamıyorum o yüzden bakmadım hiç, bebek ayaklanıp kenarından tutunup kalkıyor falan o zamanlar için 2- kullanım süresi kısa yani çok çok 12 ay kullanırım diye düşündüm o yüzden yanaşmadım hiç.
Bir_tospik_beklerken Elif0712 maalesef şuan her sektör bu şekilde fiyatları yakalayamıyorsun. Sonumuz hayır olsun